Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2007 19:18 - усещане за градски транспорт2
Автор: mayaalex0105 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 331 Коментари: 0 Гласове:
1



Много ме дразнят миризмите.
Та едни рейсове миришат на старо, знаете я онази миризма на вехти тапицерии, на мокро куче, на урина, на древни фасове (в интерес на истината не съм помирисвала такива по разкопките) - бе онази миризма на старо мазе със стари неща..
Други рейсове ме подсещат, че същите се търкалят по улиците на Берлин и Мадрид и им се радвам когато попадна на тях..
Трети вид - извънградските - те са като чалга дискотеки, шофьорите си пушат и си слушат любимите радиа, обикновено нямат билети - що ли пък да имат, та да се главоболят пък и да ги продават ..
Четвърти тип са маршрутките - едните очевидно возят само хора в инвалидни колички - място за правостоящи - бол, седалки - тук таме..Бизнес, братче..
В една такава водачът като натепа спирачките една жена си разби главата, аз усуках сухожилия, билетът ми в джоба, ама я опитайте да съдите някого за причинена телесна контузия - направо ще ви доконтузят ако не ви се случи нещо повече, свързано с последващ печален ритуал.
Върхът отпред е до коляното на шофьора - табуретката, покрита с мръсничко китениче от онези - изкуствените, дето сядат  харесвани мацки - за украса..
Там пък хубаво мирише на ароматизатор за автомобил..
Та така за миризмите..


Тагове:   транспорт,   усещане,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mayaalex0105
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9876
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930